maanantai 31. joulukuuta 2018


Rakas vuosi 2019!
-minä toivon, että olen hyvä äiti, läheinen ja ystävä-


-minä toivon, että osaan rakastaa ja kunnioittaa luontoa kaikilla tavoin-


-minä toivon, että osaan kuunnella toisia, oikeasti-


-minä toivon, että näen suojamuurin taakse, kritisoimatta-


-minä toivon, että osaan kunnioittaa toista ja myös itseäni-


-minä toivon, että osaan yrittää ymmärtää mielipidettä, joka ei vastaa omaani-


-minä toivon, että löydän paljon kauneutta-


-minä toivon, että liikutun edelleen usein-


 -minä toivon, että osaan vaalia herkkyyttäni, oikeuttaa sen ja olla kyynistymättä-


-minä toivon, että osaan omassa arjessani löytää taas uusia keinoja ilmastonmuutosta vastaan-


-minä toivon, että näkisin avarammin, vaikka minulla on vahvat mielipiteet- 


-minä toivon, että saan lukea paljon ja kuunnella kaunista musiikkia-


-minä toivon, että muistan seistä edelleen heikomman puolella-


-minä lupaan pelastaa taas asfaltille kuivumaan tai jäätymään tulleet madot,
 sillä varauksella, ettei niitä ole kymmeniä,
viedä kaikki sisään eksyneet lentäväiset purkissa ulos vapauteen,
ruokkia lintusia,
kastella kukkia,
nauttia pakkaspäivistä, sateesta, tuulesta ja auringonpaisteesta,
ihan pienellä varauksella puhuttaessa rospuutosta...


Minä lupaan yrittää elää ihmisiksi ja olla onnellinen.

Hyvää alkavaa Uutta-Vuotta teille kaikille ihanille,
omanlaisille, upeille blogiystäville!

<3

20 kommenttia:

  1. Kaunis postaus♥ Mukavaa vuoden viimeistä päivää ja ihanaa uutta vuotta 2019, tuokoon se mukanaan kaikkea hyvää♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kauniista kommentistasi Päde!♡
      Tuokoon uusi vuosi kaikkea hyvää myös sinulle.
      Kävin juuri lukemassa koskettavan kirjoituksesi pienestä jouluenkelistä.
      Suuri on arvostukseni työtäsi kohtaan.♡

      Poista
  2. Kauniita lupauksia ja osa aikas vaikeitakin toteuttaa. Toivotan sinulle mitä parhainta uutta vuotta 2019 ja onnistuneita lupauksia. ❤️
    -Katja

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Katja!♡
      Toivon,että pystyn toteuttamaan edes valtaosan.Jokainen uusi vuosi tuo mahdollisuuden edetä ihmisenä kasvamisen tiellä.
      Ihanaa alkavaa vuotta 2019!♡

      Poista
  3. Olen niin varma, että kaikki toiveesi tulevat toteutumaan!! Upea postaus ja sitä siivittävät taas niin mahtavat valokuvat, että. Kiitos blogiystävyydestäi ja omanlaisestasi blogista, jota on aina ilo lukea ja katsella ❤️.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Minäkin kiitän sinua Pilvi blogiystävyydestä ja kaikesta hienosta,inspiroivasta ja ajatuksia nostattavasta,mistä olen saanut lukea blogissasi!♡
      Kiitos myös kannustavista sanoistasi!
      Hyvää uutta vuotta!♡

      Poista
  4. Niin kaunis postaus!❤️
    Hyvää ja onnellista uutta vuotta!🎉⭐️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa,kiitos paljon Sari!♡
      Kaikkea hyvää uuteen vuoteesi!

      Poista
  5. Ihanat toiveet, kauniit kuvat.
    Hyvää uutta vuotta! ♥

    VastaaPoista
  6. Kauniit toiveet ja lupaukset!
    Hyvää ja iloista uutta vuotta 2019❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti Sirpa!♡
      Upeaa uutta vuotta sinne "naapuripitäjään"!😙

      Poista
  7. Kaunis ja koskettava postaus.
    Kiitos kuluneesta vuodesta sinulle, suloiselle sielunsiskolleni ♥ Toivon onnea ja paljon kaikkea hyvää tulevaan vuoteesi ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Ansku, sinä sielunsiskoseni!♡
      Kaikkea hyvää uuteen vuoteen!♡

      Poista
  8. Ihana postaus! Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Tiiu!♡
      Paljon kaunista vihreää ja värikästä vuoteesi!♡

      Poista
  9. Paljon hyviä toiveita ♥. Voisin yhtyä niihin. Nähdä (heti) suojamuurien läpi on/olisi hyvä ominaisuus. Välttäisi monta väärinkäsitystä. Hiljainen tai äreä ihminen saattaa olla pohjimmiltaan vain arka.

    Oikein ihanaa vuotta 2019 sinulle! ♥ ..ja kiitos kauniista blogistasi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kunpa oppisi "suojamuurikuiskaajaksi".
      Niin kuin sanoit,välttäisi monet väärinkäsitykset ja pieleen menneet arvioinnit ihmisistä.
      Ihanaa uutta vuotta myös sinulle!Suurkiitos myös oman blogisi kauneudesta!♡

      Poista
  10. Oi, miten upeat kuvat ja teksti soljuu niiden lomassa kuin virta, jonka toivon tuovan sinulle paljon onnea ja iloa! Terveisin Tuija

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti kauniista sanoistasi Tuija!<3
      Hyvää alkanutta vuotta!<3

      Poista